پلی استر یکی از مقرون به صرفه ترین پارچه مبلی نخی پارچه ای برای اثاثه یا لوازم داخلی است. شما می توانید مبلمان را با پلی استر و بسیاری چیزهای دیگر در خانه خود روکش کنید.

پلی استر یک ماده مصنوعی بادوام است که برای نیمکت ها، مبلمان اتاق نشیمن و مبلمان حیاط فضای باز مفید است.

در واقع یکی از اصلی ترین مواردی که پلی استر برای آن استفاده می شود، روکش مبل ها است. پلی استر می تواند در هر رنگی باشد، تمیز کردن و مراقبت از آن آسان است، دوام بالایی دارد و برای مقاومت در برابر لکه ها عالی است.

پلی استر نیز یکی از بهترین پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی برای ترکیب است. شما قطعا می توانید با 100٪ پلی استر یا می توانید یک ماده هیبریدی با پلی استر و چیزهای دیگر ایجاد کنید. این بهترین هر دو دنیا را با ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی به شما می دهد.

هنگامی که پلی استر را با چیز دیگری ترکیب می کنید، تمایل به دریافت ماده ای دارید که نرم تر و در عین حال قابل تنفس است. وقتی مواد را با هم ترکیب می کنید، بافت محکم تر می شود.

برخی از بهترین پارچه ها برای ترکیب پلی استر عبارتند از ابریشم، پشم و ابریشم مصنوعی. حتی چیزی مانند خمیر چوب فرآوری شده مخلوط با پلی استر یک ماده منحصر به فرد برای خانه شما ایجاد می کند.

مراقبت از پارچه شما آسان است و ما چند دستورالعمل برای کمک به شما جمع آوری کرده ایم و خوشحالیم که به هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم.

گرد و غبار و کثیفی باعث می شود تا پارچه سریعتر سائیده شود، بنابراین به طور مرتب با یک ضمیمه اثاثه یا لوازم داخلی شناور کنید. بالشتک های قابل جابجایی را به طور منظم برگردانید، بچرخانید و کرک کنید تا از سایش یکنواخت اطمینان حاصل کنید.

بالشتک های پر و فومی کیفیت بازیابی فوق العاده ای دارند اما برای بازیابی زیربغل باید کرک شوند. از دست دادن مقداری پر طبیعی است. قرار گرفتن بین کوسن و پوشش می تواند به جلوگیری از عبور پرها از پارچه کمک کند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *