هنگامی که مبل یا پارچه رومبلی مخمل خود را خریداری می کنید، فرآیند تحویل در واقع بسیار عملی است. فقط یک روز پس از ثبت سفارش، پیامکی به شماره تلفنی که ارائه دادم دریافت کردم و از من خواست آدرس تحویل و تاریخ و زمان تحویل تعیین شده را تأیید کنم.

بلافاصله پس از این، از یک شماره ناشناس با من تماس گرفت. در حال حاضر، من معمولاً به تماس‌های شماره‌های اشتباه پاسخ نمی‌دهم، چون آخرین باری که این کار را انجام دادم.

با صدای یک خانم روبات به من هشدار داد که 4 حکم برای دستگیری من در چندین ایالت صادر شده است. اما برای این یکی، انتخاب کردم.

آنچه بعد اتفاق افتاد واقعاً باورنکردنی بود یک شخص واقعی و زنده در آن طرف تلفن بود. و او از من پرسید که روز من چگونه می گذرد! حرکت شما، ربات های خدمات مشتری.

به هر حال این خانم دوست داشتنی تاریخ تحویل من را به من گفت و آدرس تحویل را با من تأیید کرد. تاریخ تحویل برای ما کار نکرد.

همه در تعطیلات در خانه بحث های سیاسی خانواده خود را تحمل می کردند، اما من توانستم بدون مشکل تاریخ تحویل را تغییر دهم. یک مزیت دیگر برای خدمات مشتری زنده!

یک روز قبل از زمان‌بندی تحویل، پیام دوستانه دیگری دریافت کردیم که به ما اجازه می‌دهد از زمان تحویل مطلع شویم، و به ما اجازه می‌دهد با هر تغییر یا دستورالعملی با آن‌ها تماس بگیریم.

بنابراین، قبل از اینکه مبل را دریافت کنیم، مقاله قبلاً کار خود را اعلام کرده است. مطمئن شوید که ما یک گیاه جعفری کوچک در حال جوانه زدن را در یک باغ گیاهی دوست داریم و من برای آن اینجا هستم.

تا آنجا که جزئیات حمل و نقل ناچیز، مقاله هزینه حمل و نقل ثابت 49 دلار را برای اکثر سفارشات، صرف نظر از اینکه چقدر بزرگ است، ارائه می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *