امروزه حوله پالتویی طاووس تبریز بامبو با کیفیت بالا از برند Mon Beau Bambou نرمی در تماس با پوست شما و خشکی استثنایی را تضمین می کند. نسبت بامبو آن انعطاف پذیری زیادی به آن می دهد.

می توانید از آن برای پاک کردن بدن و موهای خود بعد از حمام یا حمام استفاده کنید. 2 اندازه موجود است: اندازه بزرگ برای خشک کردن بدن و اندازه کوچک برای خشک کردن صورت و دست ها مناسب تر است.

همچنین می توان آن را در مسافرت های خود و یا حتی برای خشک شدن در ساحل برد. اندازه عملی آن (70 سانتی متر * 140 سانتی متر) به آن اجازه می دهد تا فضای کمی را برای حمل آن در کیف شما اشغال کند.

این حوله بامبو نیز انتخاب ایده آلی است اگر با خانواده خود زندگی می کنید، هرکسی می تواند رنگ خاص خود را داشته باشد.برای خشک کردن سریع و ملایم موهایتان، این حوله بامبو اکسسوری مناسبی است.

شکل آن به گونه ای طراحی شده است که بتواند موهای شما را چه بلند و چه غیر بلند در آن قرار دهد. این یک حوله بامبو ایده آل برای استفاده بعد از حمام یا حمام است.

زمانی که موهایتان در قسمت بلند حوله فرو رفت، کافیست آن را بچرخانید و در سطح دکمه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است، از جلو ببندید.

این حوله بامبو علاوه بر کاربردی بودن، بسیار نرم و جاذب است. بنابراین می‌توانید در خانه به فعالیت‌های خود ادامه دهید، در حالی که حوله را به موهایتان متصل نگه دارید، که به شما امکان می‌دهد به آرامی آنها را خشک کنید.

موها شکننده هستند و برای حفظ سلامت باید از آنها مراقبت کرد. لازم است تا حد امکان از وسایل گرمایشی مانند سشوار برای خشک کردن آنها خودداری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *