چگونه بودن؟ برای شروع، می‌توانید استفاده از ست حوله سیلویا پارچه‌ای قابل استفاده مجدد را در یک اتاق تولید آزمایش کنید تا کل طرح را بسنجید و تمام مشکلاتی را که در این فرآیند با آن مواجه خواهید شد، شناسایی کنید.

شما نباید بلافاصله به طور کامل به یک سفارش جدید تغییر دهید، بدون اینکه وضعیت را به درستی بررسی کنید. علاوه بر این، بهتر است اتاقی را انتخاب کنید که مواد اولیه در آن پیش تصفیه شده و متعاقباً مرحله عملیات حرارتی انجام شود.

به این ترتیب، خطرات میکروبیولوژیکی را برای ظرف آماده کاهش خواهیم داد. اول از همه، کارکنان باید با استفاده از روش جدید خشک کردن دست راحت باشند.

حوله باید به سرعت و به خوبی آب را جذب کند و پرزهای کوچکی روی دست ها باقی نگذارد. این فقط در طول استفاده عملی قابل تأیید است.

آیا حوله های قابل استفاده مجدد یک مشکل زیست محیطی هستند؟ اگر به جنبه زیست محیطی موضوع فکر می کنید، باید جنبه هایی مانند مصرف آب، برق، استفاده از مواد شوینده و منابع صرف شده برای تولید خود پارچه را در نظر بگیرید.

اما اگر از حوله های قابل استفاده مجدد نه یک بار بلکه در حین شیفت استفاده کنید چه؟ پس از همه، این باعث صرفه جویی در تعدادی از معیارهای فوق می شود. در اینجا یک دانه عقلانی وجود دارد.

اما برای این کار، باید مطمئن شویم که استفاده از حوله قابل استفاده مجدد در چه بازه زمانی ایمنی میکروبیولوژیکی را تضمین می کند. یعنی کاشت و رشد فلور برای چه مدت زمانی اتفاق می افتد که خطری واقعی برای محصولات غذایی ایجاد می کند.

هنگام انتخاب منسوجات هتلی، توجه زیادی به حوله ها می شود، زیرا آنها بخشی جدایی ناپذیر از استفاده روزانه هستند. بسیار مهم است که کیفیت آنها مطابق با استانداردهای بالا باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *