به نظر می رسد هیچ چیز آسان تر از خرید یک حوله سر تا پا نیست. با این حال، هنگام انتخاب دسته ای از منسوجات برای هتل، سالن زیبایی یا سایر مؤسسات، سؤالات مختلفی مطرح می شود.

که حوله های دست و صورت باید چه اندازه ای داشته باشند؟ چگونه می توان کیفیت موادی که از آن دوخته شده است را تعیین کرد؟ هنگام خرید به دنبال چه چیز دیگری باشیم؟

برخی از سوالات را می توان بر اساس ترجیحات و شرایط بیرونی شما پاسخ داد. به عنوان مثال، سایه منسوجات مطابق با طرح رنگ حمام یا سالن زیبایی انتخاب می شود.

همچنین می توانید حوله هایی با آرم شرکت خود سفارش دهید تا مشتریان خود را تحت تاثیر قرار داده و وفاداری آنها را افزایش دهید.

اگر قوانین ساده ای را بدانید، پاسخ به سؤالات دیگر آسان است. به عنوان مثال، طبق GOST، هدف حوله ها به طور مستقیم به اندازه محصولات نساجی بستگی دارد.

جالب است که در کشورهای مختلف این ارقام با هم تفاوت دارند، البته نه چندان. این مقاله به شما می گوید که حوله ها چیست، کجا می توان از آنها استفاده کرد و چگونه محصولات با کیفیت انتخاب کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، هدف مورد نظر آنها به اندازه حوله ها بستگی دارد. به عنوان مثال، محصولاتی که برای پاک کردن دست ها طراحی شده اند دارای پارامترهای 30×50 یا 30×30 سانتی متر هستند.

آنها معمولا از پارچه تری طبیعی ساخته می شوند، اگرچه مقدار کمی از الیاف مصنوعی مجاز است – بیش از 20٪. در غیر این صورت، محصول در لمس کمتر خوشایند خواهد بود و سریعتر فرسوده می شود.

به هر حال، وجود مقدار معینی از مواد مصنوعی در خود ماده نه چندان به دلیل صرفه جویی، بلکه به دلیل تمایل به دادن کشش بیشتر پارچه ایجاد می شود. مواد با کیفیت بالا دارای ساختار توده ای نرم است و رطوبت را به خوبی جذب می کند.

ابعاد استاندارد حوله های آشپزخانه 50×70 سانتی متر می باشد که بر اساس GOST از پارچه وافل سفید شده برای ساخت آنها استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *