بیایید در مورد آنچه که مستلزم راه‌اندازی شیلنگ آب برزنتی غواصی است، جایی که باید برود و اینکه چند وقت یک‌بار باید آن را برای بهترین پوشش اجرا کنید، صحبت کنیم. زمین زیادی برای پوشاندن وجود دارد (به اصطلاح)، پس بیایید درست شیرجه بزنیم!

همانطور که از نامش پیداست، شیلنگ های خیساندن شلنگ هایی هستند که گیاهان شما را خیس می کنند. به طور کلی از مواد لاستیکی متخلخل ساخته شده‌اند.

این شیلنگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اجازه می‌دهند آب در طول مدت زمانی به باغ شما نفوذ کند. این امر آبیاری عمیق را به جای آبیاری سطحی کم عمق تضمین می کند.

اغلب از لاستیک بازیافت شده از لاستیک های استفاده شده ساخته می شود، مواد مورد استفاده کاملاً استریل شده و به چیزی پایدار تبدیل می شود. در تهیه شیلنگ های غواصی خود، اغلب از این تلاش بازیافت حمایت می کنید و زمین دوست هستید!

بر خلاف سایر اشکال آبیاری، شیلنگ خیساندن به ندرت آب را مستقیماً به گیاه می‌رساند، زیرا اسپری نمی‌کند. این واقعا برای اکثر مردم مفید است. استفاده از آبپاش هیچ اشکالی ندارد.

توجه داشته باشید و بسیاری از مردم این کار را می کنند! اما اگر گیاهی دارید که مستعد ابتلا به بیماری‌هایی مانند سفیدک پودری یا سایر بیماری‌های قارچی است که به سرعت در محیط‌های مرطوب پخش می‌شوند.

از آنجایی که شیلنگ های غواصی اسپری نمی شوند، کاربر را قادر می سازند تا مصرف آب را کاهش دهد. هیچ زباله ای در کار نیست، زیرا آب مستقیماً از شلنگ به باغ شما می رود. علاوه بر این، تراوش آهسته شلنگ از رواناب و فرسایش در باغ جلوگیری می کند.

چند لحظه پیش اشاره کردم که شیلنگ‌های خیساندن آب را از شاخ و برگ گیاه دور نگه می‌دارند و این مزیت مشخصی دارد. رطوبت کمتر روی گیاه به معنای حساسیت کمتر به بیماری قارچی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *