اجاق گاز نوژن از ضایعات پلاستیکی تهیه می شود

سیم پیچ ها محصول لوله های فلزی هستند که یک سیم الکتریکی رسانای گرما را در بر می گیرند. این اجاق های کویل دار دارای طرح مارپیچ هستند و با گرم شدن به رنگ نارنجی در می آیند.

بنابراین، برای شما آسان است که متوجه شوید اجاق گاز نوژن شما برای پخت و پز آماده است. اگرچه اجاق‌های کویل کارایی بیشتری نسبت به اجاق‌های صاف دارند.

اما تمیز کردن آنها زمان و تلاش بیشتری را برای شما می‌طلبد. علاوه بر این، این نوع اجاق به آرامی گرم می شود و در نتیجه برخی از خطرات احتمالی سوختگی را به همراه دارد.

اجاق گازهای کویل از نظر زیبایی شناسی امتیاز کمتری نسبت به اجاق گازهای صاف دارند زیرا تا حدودی قدیمی به نظر می رسند. اما اگر چیزی ارزان‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن‌ها را در نظر بگیرید.

اجاق گاز صاف یک اجاق گاز الکتریکی است که دارای سطح صاف و صاف است. این نوع اجاق گاز از یک سیم پیچ برای تولید گرما استفاده می کند.

اما سیم پیچ در زیر ورق شیشه قرار دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم اجاق گازهای صاف را اجاق گازهای شیشه ای نیز می نامند.

استفاده از اجاق های صاف و تمیز بسیار آسان است. علاوه بر این، نصب آنها هزینه کمتری دارد. شما نیازی به تهیه یک خط گاز اختصاصی مانند اجاق گاز ندارید. این اجاق گاز با ظاهری زیبا و شیک، فضای آشپزی خنک تری را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورد.

از آنجایی که این اجاق‌ها سطح صافی دارند، برای پخت روی اجاق‌های شیشه‌ای خود به ظروف سازگار و باکیفیت نیاز دارید. به یاد داشته باشید که ظروف خود را به آرامی روی سطح شیشه قرار دهید.

چیزهای سنگین می توانند به اجاق گاز شما آسیب بزنند. علاوه بر این، پختن غذا، گرم کردن تابه ها و خنک شدن با آنها بیشتر طول می کشد.