امروزه سرامیک کف 50*50 درجه 3 در آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و غیره. اغلب مورد آزمایش قرار می گیرند. بچه‌ها بازی می‌کنند، اهالی محل هرازگاهی می‌ریزند یا با کفش‌های کثیف وارد می‌شوند.

اما یک خبر خوب وجود دارد. با یک موپ و کمی صابون چربی گیر، در یک چشم به هم زدن تمام درخشش خود را به دست می آورند.

کفپوش های سرامیکی، چه در داخل خانه و چه در فضای باز، خواص جالبی دارند: ضد خش، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاوم در برابر یخ زدگی و مقاوم در برابر لکه هستند.

و در تراس استفاده می شود، آنها یک مزیت اضافی دارند: به دلیل سختی سنگ، هیچ شانسی برای مشاهده خزه یا رسوبات سبز وجود ندارد.

اندازه کاشی ها بر فضایی که از یک اتاق نشات می گیرد تأثیر می گذارد. ورود کاشی های XL، XXL و XXXL امکان بهره برداری کامل از اثر بزرگ کننده و تسکین دهنده کاشی های بزرگ را فراهم می کند.

. علاوه بر اندازه، جهت کاشی های مستطیل شکل نیز بر روحیه ای که از یک اتاق نشات می گیرد تأثیر می گذارد.

ما دوست داریم تا حد امکان از زندگی در فضای باز لذت ببریم، از جمله در زمستان. باغ مکانی برای ملاقات یا استراحت است، با چیزهای لوکس اضافی مانند استخر شنا یا منطقه سلامتی. جدایی بین فضای داخلی و خارجی مبهم است.

که در انتخاب کاشی کاری، که اغلب در داخل و خارج یکسان است، منعکس می شود. کاشی های سرامیکی تمام بدنه برای این روند کاملاً مطابقت دارند. از آنجایی که اکثر کاشی ها دارای ضریب ضد لغزش بالایی هستند، لازم نیست نگران سقوط باشید.

ساخت و ساز یا بازسازی روز به روز گرانتر می شود. شما باید هزینه های مختلف را مقایسه کنید و انتخاب کنید. برای مثال، کف سرامیک نسبت به سنگ طبیعی ارزان تر است.

در جلوه های دیگر، کاشی های سرامیکی نیز گزینه های نرمی را برای بودجه ارائه می دهند. آیا می خواهید یک جلوه مرمر در حمام داشته باشید؟ یا یک اثر پارکت طبیعی؟ شما با انتخاب سرامیک همیشه برنده هستید. چه از نظر کش و چه بودجه.

گرمایش از کف در حال افزایش است و مزایای مختلفی را ارائه می دهد. اتاق را به طور یکنواخت گرم می کند، که خوب است، و یک سیستم انرژی کارآمد است، که حتی بیشتر است.

آیا می دانستید که ترکیب کاشی و سرامیک و گرمایش از کف باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود؟ کاشی‌های سرامیکی به دلیل مقاومت حرارتی کم، یک ترکیب کامل را با گرمایش از کف تشکیل می‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *