کارخانه‌های متحرک مدرن ماشین بچینگ پلانت با یک شاسی اصلی ثابت عرضه می‌شوند که با به حداقل رساندن ارتعاشات ترازو، دوام فوق‌العاده، حمل و نقل ایمن، کارکرد مداوم طولانی‌مدت و وزن کردن حساس را ممکن می‌سازد.

کلیه تجهیزات لازم برای عملکرد بچ پلانت بر روی شاسی اصلی نصب شده و بر روی آن در حال حمل و نقل می باشد. مخزن بافر آب، پمپ آب، مخزن افزودنی و پمپ های افزودنی به همراه کمپرسور هوا از قبل روی شاسی اصلی نصب شده اند.

تمام تجهیزات از قبل سیم کشی شده و تست شده است. کارخانه های بتن با 2 مجموعه کامل نوار نقاله پیچ، فیلترها و سایر تجهیزات سیلو تنها با کمک یک کامیون تریلر قابل حمل هستند.

کارخانه های بچینگ بتن متحرک از قبل سیم کشی شده با حداکثر تجهیزات نصب شده برای اطمینان از نصب سریع در محل هستند. به طور معمول یک کارخانه متحرک استاندارد را می توان در 1-2 روز نصب کرد.

همچنین اخیراً کارخانه های بچینگ بتن کانتینری توسعه یافته است. پلانت بچینگ کانتینری، نوع جدیدی از بچینگ پلانت است. این شامل یک سیستم اختلاط، سیستم کنترل، سیستم ذخیره سازی مواد، سیستم توزین، سیستم انتقال و غیره است.

همچنین کارخانه اختلاط ظروف دارای ویژگی هایی مانند ردپای کوچک، نصب سریع، حمل و نقل راحت و غیره است. در مقایسه با کارخانه بتن سنتی، کارخانه اختلاط ظروف نیازی به تنظیم پایه ها و براکت های نصب ندارد و طراحی و ساخت اولیه را حذف می کند.

کارخانه های ثابت اغلب از میکسرهای دو شفت بزرگ تشکیل شده اند که برای کار با قابلیت، کارایی و قابلیت اطمینان کامل برای انواع تولید بتن در مقیاس بزرگ و با کیفیت طراحی شده اند.

تجهیزات تولید بتن ثابت برای ارائه حداکثر ظرفیت تولید و ساعات کار طولانی ساخته شده است. مدل‌های جدید عمدتاً با میکسرهای دو شفت برای حداکثر ظرفیت مبله می‌شوند، کارخانه‌ها با میکسرهای سیاره‌ای نیز در دسترس هستند و اندازه دسته‌ها قابل تغییر است.

کارخانه های ثابت در ظرفیت های مختلف از 30 مترمکعب تا 240 مترمکعب در ساعت خروجی بتن متراکم در دسترس هستند. در کارخانه های بتن ثابت فعلی، سنگدانه ها در سطل های افقی ذخیره می شوند.

تسمه نقاله جمع آوری از زیر سطل هایی که در آن توزین سنگدانه ها انجام می شود اجرا می شود و سپس سنگدانه ها روی نوار نقاله شارژ تخلیه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *