از آینه ها نیز می توان برای غیر مادی کردن جرم استفاده کرد

از آینه ها نیز می توان برای غیر مادی کردن جرم استفاده کرد، آویزان به دیوار یا جسم جامد، آن را کوچکتر یا چگال تر به نظر می رساند.

بسیاری از فروشگاه های بزرگ این آینه دکوراتیو لوزی طلایی اثر را با پوشاندن دیوارها یا ستون های مستقل با آینه به دست می آورند، در خانه می توان از این تکنیک استفاده کرد تا دیوارهای بین پنجره ها کم حجم به نظر برسند.

در حالی که این اساسا درست است، انواع مختلفی از آینه ها وجود دارد، آینه های شفاف رایج ترین هستند، اینها در چهار ضخامت استاندارد موجود هستند: 3/32 اینچ، 1/8 اینچ، 3/16 اینچ و 1/4 اینچ ضخامت 1/4 اینچ برای اکثر کاربردها استفاده می شود، در حالی که از آینه های نازک تر در کاربردهای مبلمان استفاده می شود.

این آینه که آینه پایه نامیده می شود، بین دو پنجره نصب آینه لامپی گرد می شود، این توهم پنجره سومی را بین دو پنجره دیگر ایجاد می کند، برای اکثر مردم یک آینه به سادگی یک ورق شیشه ای با روکش نقره است.

ابتدا یک خط افقی حدود 3/4 اینچ بالاتر از آینه دکوراتیو پذیرایی موقعیت نهایی لبه پایینی آینه بکشید، موقعیت کلیپ ها را در این خط علامت بزنید. گیره ها باید آینه را حدود چهار اینچ از گوشه ها نگه دارند.

از گیره های نصب آینه (موجود در مراکز خانگی و شیشه فروشی ها) برای اتصال آینه های بدون قاب به دیوار استفاده کنید. گیره های آینه دارای پد برای محافظت از شیشه و شکاف هستند تا بتوان آنها را تنظیم کرد.

در هر علامت یک سوراخ دریل کنید. اگر به  آینه گریم   گل میخ دیوار برخورد کردید، می توانید گیره را مستقیماً در آن پیچ کنید، در غیر این صورت آستین های لنگر را در سوراخ ها قرار دهید سپس گیره ها را در جای خود پیچ کنید

  • منابع:
    1. Many Uses of Mirrors in the Home
  • تبلیغات: 
    1. دیپلمه هایی که میلیاردر هستند | تحصیلات همه چیز نیست
    2. با کمبود جو که قیمت ها را افزایش داده حتما به بیماری خطر ناک مبتلا می شوید
    3. تاثیر تشک خوب در کنترل حافظه خود را جدی بگیرید
    4. راه های استفاده از انواع سبزی خشک در غذا