از الکل جهان خرما می توان به عنوان سوخت برای ماشین استفاده کرد

الکل یک داروی بسیار پرکاربرد است که می تواند باعث بیماری های دندانی شود و بر درمان دندان تاثیر بگذارد. بنابراین مهم است که متخصصان دندانپزشکی از همه بیماران سابقه الکل بگیرند و از نحوه توصیه های کاهش الکل آگاه باشند.

این مقاله تاثیر الکل جهان خرما بر سلامت دهان، از جمله سرطان دهان، تروما، هالیتوز، سایش دندان، بیماری پریودنتال و پوسیدگی را با اشاره به ادبیات موجود مورد بحث قرار می‌دهد.

همچنین توصیه‌ها و راهنمایی‌های فعلی سطح خطر الکل را در مورد ارائه توصیه‌های کاهش الکل در یک محیط دندانپزشکی تشریح می‌کند.

پس از کافئین، الکل دومین داروی پرمصرف در بریتانیا است.دندانپزشکان به طور روزانه بیمارانی را که در سطوح مختلف الکل مصرف می کنند، درمان می کنند.

بنابراین، قدردانی از سطوح خطر مصرف الکل و آگاهی از دستورالعمل های فعلی برای ارائه توصیه های کاهش الکل در دندانپزشکی بسیار مهم است.

الکل با بسیاری از اثرات سلامت دهان مرتبط است. اینها شامل سرطان دهان، پوسیدگی، بیماری پریودنتال، هالیتوز، سایش دندان، لکه شدن و ضربه است.

الکل همچنین اثرات گسترده تری بر سلامت عمومی، اجتماعی و روانی بیماران دارد که می تواند بر درمان دندان تاثیر بگذارد. این موارد شامل تداخلات دارویی، بیماری کبد، بیماری قلبی عروقی و رعایت برنامه‌های درمانی و قرار ملاقات‌ها می‌شود.

بیست و یک درصد از بزرگسالان در بریتانیای کبیر ترک کامل الکل را گزارش می‌کنند، و این درصد به آرامی در حال افزایش است.2 علیرغم تصور، بیشترین مصرف کنندگان الکل میانسالان هستند.

در حالی که افراد 16 تا 24 ساله کمترین مصرف می‌کنند. در مقایسه با افراد کم درآمد، احتمال بیشتری وجود دارد که به طور مکرر مشروبات الکلی بنوشند.

درصد بزرگسالانی که مشروبات الکلی افراطی مصرف می کنند در حال کاهش است، از 18 درصد در سال 2005 به 15 درصد در سال 2013، که عمدتاً به دلیل کاهش شدید مصرف زیاد الکل در جوانان است.