از دمپایی سفید می توان برای ساخت قایق بادی استفاده کرد

اگر پاهای شما به راحتی بیش از حد گرم می شود یا می خواهید دمپایی سفید با ظاهری مینیمالیست داشته باشید، ما پاشنه باز پشمی و چکمه های پشمی را پیشنهاد می کنیم.

آنها بادوام‌ترین دمپایی‌های پشمی بودند که ما آزمایش کردیم، زیرا از یک تکه نمد ساخته شده‌اند، به این معنی که با سایش مکرر کمتر مستعد شکافتن یا تخریب می‌شوند.

ما دمپایی را برای استفاده در تمام طول سال توصیه می کنیم و اگر می خواهید دور مچ پا را کامل بپوشانید، چکمه را پیشنهاد می کنیم. هر دو نیز در نسخه های لاستیکی موجود هستند.

خرید گلروپس از طریق L.L.Bean بهترین تضمین رضایت شما را به همراه خواهد داشت. اما اگر می‌خواهید رنگ‌های بیشتری داشته باشید، هاکبری یک انتخاب کمی متفاوت دارد.

Slipper Slipper Sweater L.L.Bean (زنانه، مردانه) سبک، بسیار نرم و راحت است. و از آنجایی که این دمپایی ها از پشم گوسفند پلی استر ساخته شده اند، با زیره لاستیکی داخلی و خارجی، اگر می خواهید از محصولات حیوانی خودداری کنید عالی هستند.

کفی‌ها کمی کمتر از کفی‌های دیگر ما حمایت می‌کنند، اما اکثر آزمایش‌کنندگان ما آن‌ها را به اندازه کافی راحت می‌دانند. این خراش‌های پشم مصنوعی به اندازه انتخاب‌های Wicked Good یا Glerups ما قابل تنفس نیستند، اما نسبت به قیمت، ارزش مناسبی دارند.

جاستین کراجسکی از Wirecutter آزمایش می کند و در مورد هر چیزی که می توانید روی بدن خود بپوشید می نویسد. الکس آرپایا، که قبلا برای Wirecutter می نوشت.

یک علاقه مند به پارچه و پشم است، در مشاغل مختلف مد کار کرده است و یک بافنده و صنعتگر مشتاق است.