تیشرت مردانه آستین بلند که هر رورز تغییر رنگ می داد

و به این ترتیب بود که یک تکه لباس که ۷۵ سال پیش روی یک نفر که در خیابان راه می‌رفت نمی‌دیدید، تبدیل به لباس رسمی ملی ایالات متحده شد. چه زمانی تی شرت بپوشیم استیو مک کوئین، تی شرت، موتور سیکلت تریومف.
جای تعجب نیست که لباسی که به عنوان لباس زیر شروع شد تیشرت مردانه آستین بلند و یکی از لوازم اصلی پسران کوچک بود، حس و حال نوجوانی و شهرت خود را به عنوان غیررسمی ترین لباس های غیررسمی حفظ کرده است.
به همین دلیل است که شیک پوشان طرفدار این هستند که تی‌ها نقشی حداقلی در کمد لباس مردان داشته باشند و می‌خواهند به این نکته اشاره کنند .
که در بسیاری از کشورهای دیگر، پوشیدن آن به خودی خود شما را شلخته و کم‌پوش به نظر می‌رساند. با این حال، تی شرت ها همچنین دارای تاریخچه ای ناهموار و نمادین هستند.
و راحتی، در دسترس بودن و کاربردی بودن را حفظ می کنند.
که در وهله اول آنها را بسیار محبوب کرده است. آنها ممکن است هرگز لباس عروسی یا تشییع جنازه نباشند، اما، به خصوص زمانی که به درستی پوشیده شوند، می توانند شیک و مناسب برای چیزی بیشتر از رفتن به ساحل یا باشگاه باشند. ترفند این است که بدانیم پوشیدن تی شرت چه زمانی مناسب است.
و به خوبی توصیه می شود، تصمیمی که می توان با فکر کردن در مورد چند عامل انجام داد: کد لباس چیست؟ تی‌ها برای موقعیت‌های رسمی تا «جمعه‌های معمولی» در محل کار مناسب نیستند (مگر اینکه در یک دفتر بسیار معمولی کار می‌کنید). هر چیزی که شبیه یک “رویداد” باشد، جای تی شرت نیست. آن‌ها برای فعالیت‌ها و پاتوق‌هایی مناسب هستند که به‌راحتی سازمان‌دهی شده و آرام هستند. چقدر فعال خواهید بود؟ تی ها برای کار، ورزش و به طور کلی انجام کارها ساخته شده اند. هرچه بیشتر حرکت کنید و عرق کنید،
پوشیدن تی شرت مناسب تر خواهد بود. شما چند سال دارید؟ تی‌شرت‌ها برای مردان جوان مناسب‌تر از آنهایی هستند که در سال‌های بعد از دانشگاه هستند. ساختتون چیه؟ تقریباً همه لباس‌ها با اندام مناسب بهتر به نظر می‌رسند.
اما این به ویژه در مورد تی‌شرت‌ها صادق است. اگر اضافه وزن یا لاغر هستید، سه راهی به شکم شما می‌چسبد و بر آن تأکید می‌کند، یا به‌طور بی‌جانی روی قاب لاغر شما می‌چرخد. همچنین، تضاد بین آستین و پوست شما توجه را به سمت بازوهای پوک یا استخوانی شما جلب می کند.
بنابراین مردان لاغر و دارای اضافه وزن همیشه در لباس هایی مانند پیراهن و ژاکت های ورزشی که ساختاری به اسکلت آن ها می بخشد، شانه هایشان را بلند می کند، کمرشان را می گیرد.
و حالت V مردانه تری ایجاد می کند، بهتر به نظر می رسند. حتی تاپ‌های غیررسمی مانند هنلی‌های آستین کوتاه و پولوها برای مردان درشت اندام جذاب‌تر هستند، زیرا شامل جزئیاتی در اطراف یقه هستند که توجه را به سمت صورت و دور از شکم جلب می‌کند.
این گزینه‌ها به اندازه تی‌شرت‌ها آسان و راحت هستند و تقریباً همیشه برای اکثر مردان، حتی آن‌هایی که تناسب اندام دارند و راحت‌تر می‌توانند با استفاده از تی‌شرت کنار بیایند، انتخاب بهتری هستند. آیا می خواهید اولین تاثیر خوبی داشته باشید؟
هر طور که آن را برش دهید، تی شرت ها بدون در نظر گرفتن تیپ بدنی شما بهترین لباس موجود در بازار نیستند. بنابراین، هر زمان که می‌خواهید کاری را انجام دهید که ممکن است بخواهید تأثیر اولیه خوبی داشته باشید، بهتر است چیزی کمی تیزتر بپوشید.
این بدان معناست که تی‌ها برای گذراندن دور خانه، دور هم جمع شدن با دوستان قدیمی و انجام امور عالی هستند (مخصوصاً اگر متاهل هستید؛ یک مجرد هرگز نمی‌داند که آیا با یک خانم خاص در خواربارفروشی ملاقات خواهد کرد یا نه!) برای مهمانی ها و گردهمایی هایی که قرار است با افراد جدید زیادی ملاقات کنید، کمتر ایده آل هستند.