خرما زاهدی تازه موجب مرگ عروس جوان شد

خرما میوه ای استوایی است که به صورت خوشه ای روی درخت خرما رشد می کند. خرما زاهدی تازه یک میوه خشک محبوب در بسیاری از کشورها است و به دلیل داشتن شیرینی طبیعی بالا، خرما در طول روز انرژی می دهد.

این میوه مملو از شیرین کننده های طبیعی همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی ضروری است و دارای فواید بی شماری برای سلامتی است. خرما همچنین منبع بالایی از فیبر و کربوهیدرات است و آن را به یکی از سالم ترین میوه های خشک تبدیل می کند.

خرما را می توانیم به صورت تازه یا خشک بخوریم. پوست صاف خرمای تازه پس از خشک شدن چروک می شود. بسته به تنوع، اندازه و رنگ خرما متفاوت است و از زرد روشن تا قرمز روشن متغیر است.

دگلت نور و مدجول دو نوع مصرفی محبوب خرما هستند. خرما یکی از شیرین ترین خوراکی های طبیعت است. محتوای قند بالای آنها ممکن است شما را به این فکر کند که آیا خرما یک انتخاب سالم است یا خیر خرما قطعا شیرین است.

اما به عنوان یک میوه، ریزمغذی های مفید و مقداری فیبر را نیز فراهم می کند. ممکن است بخواهید خرما را در حد اعتدال مصرف کنید، اما به هیچ وجه یک غذای بدون کالری نیست.

یک خرما 6 گرم کربوهیدرات دارد که بیشتر آن از شکر به دست می آید. علاوه بر این، خرما طعم بسیار شیرینی دارد زیرا دارای فروکتوز بالایی است که دو برابر گلوکز شیرین است.

در یک خرمای متوسط کمی بیش از نیم گرم فیبر وجود دارد. با رسیدن میوه، محتوای قند افزایش می یابد و فیبر کاهش می یابد.

شاخص گلیسمی خرما بسته به نوع و میزان رسیدگی می تواند بین 43 تا 55 باشد. خرما با وجود شیرینی‌اش، در کمال تعجب، یک غذای کم گلیسمی است.