خودکار خودنویس پارکر مخصوص برای تقلب ساخته شد

غرق در خرید خودکار خودنویس پارکر برای فصل بازگشت به مدرسه هستید؟ این قابل درک است، با توجه به اینکه انواع مختلفی از خودکارها وجود دارد، و صدها مارک و طرح مختلف در این نوع را ذکر نکنیم.

قلم ژل را در نظر بگیرید، که تجربه نوشتن لذت‌بخش و کاربرپسندی را ارائه می‌دهد برای دانش‌آموزان در هر سنی مناسب است. مانند خودکارهای توپی و رولربال، آنها دارای یک توپ گردان کوچک در نوک خود هستند که جوهر را از مخزن قلم به کاغذ رسوب می دهد.

تفاوت در این است که قلم‌های توپ پوینت از جوهرهای ضخیم و روغنی استفاده می‌کنند و توپ‌های غلتکی از جوهر آزاد و مبتنی بر آب و رنگ استفاده می‌کنند.

قلم‌های ژل از جوهر ساخته شده از رنگدانه در ژل پایه آب ساخته شده از صمغ زانتان و غلیظ‌کننده‌های پلی‌اکریلات استفاده می‌کنند.

آنچه به دست می آورید خطوط بسیار پر جنب و جوشی هستند که به آرامی جریان می یابند تا بتوانید هنگام نوشتن فشار کمتری وارد کنید.

آنها همچنین به دلیل بار رنگدانه ای که دارند، به طور کلی بهترین انتخاب برای امضای اسناد هستند. خشک شدن جوهر کمی بیشتر طول می کشد، اما این می تواند برای چپ دست ها مشکل ساز باشد. در زیر به برخی از موارد مورد علاقه ما در این خانواده شیرجه بزنید.

ماموریت ما این است که مناسب ترین ابزار یا منبع هنرمندان را برای نیازهای شما توصیه کنیم. چه به دنبال تجهیزات پیشرفته و چه برای مبتدیان باشید، ما مطمئن خواهیم شد که با انجام تحقیقات برای شما، ارزش خوبی برای پول خود به دست آورید.

ما اینترنت را جست‌وجو می‌کنیم تا اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از لوازم هنری پیدا کنیم و نظرات مشتریان را توسط کاربران واقعی می‌خوانیم.