در هند سرکه عمده را برای آبیاری به گیاهان آپارتمان استفاده می کنند

مردم عاشق سرکه عمده هستند، یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در آشپزخانه. می توان از آن برای پخت و پز، تمیز کردن و حتی به عنوان یک درمان طبیعی استفاده کرد.

انواع مختلفی از سرکه وجود دارد که هر کدام طعم و کاربرد منحصر به فردی دارند. نوع سرکه ای که باید استفاده کنید بستگی به این دارد که برای چه کاری از آن استفاده می کنید.

به همین دلیل است که درک بهتر همه نسخه‌های مختلف مفید است تا بدانید برای موارد استفاده خاص از چه چیزی استفاده کنید و از چه چیزی اجتناب کنید.

غذاهایی که از سرکه سفید مقطر استفاده می کنند عبارتند از سس های سالاد، مارینادها و وینگرت. مراقب باشید زیاد استفاده نکنید، زیرا طعم آن می تواند بسیار زیاد باشد.

موارد استفاده از این سرکه شامل از بین بردن لکه ها، تمیز کردن پنجره ها و ضد عفونی کردن سطوح است. درمان‌های طبیعی سرکه شامل درمان سرماخوردگی، گلودرد و عفونت‌های سینوسی است.

مهم نیست که برای چه چیزی از آن استفاده می کنید، کمی سرکه سفید مقطر می تواند کمک زیادی به شما کند.

آب سیب برای تهیه سرکه سیب تخمیر می شود. طعم ترش قوی دارد و مردم اغلب از آن برای پخت و پز و به عنوان یک درمان طبیعی استفاده می کنند.

مانند سرکه سفید بالا، غذاهایی که از سرکه سیب استفاده می‌کنند شامل سس‌های سالاد، ماریناد و وینگرت می‌شوند، اما می‌توانید از آن برای خورش‌ها، سیب‌زمینی‌های سرخ شده، گوشت خوک آهسته‌پخته و خیلی چیزهای دیگر نیز استفاده کنید.

سرکه سیب همچنین به یک ماده اصلی برای بسیاری از درمان های خانگی تبدیل شده است. مردم ادعا می کنند که اثربخشی آن برای سفید کردن دندان، سم زدایی و حتی التیام پیچک سمی است.

من دوست دارم از آن برای موهایم استفاده کنم، زیرا احساس می کنم بعد از آن احساس نرمی و تمیزی بیشتری به آن می دهد.