در گذشته از زغال لیمو برای درمان سوختگی استفاده می کردند

زغال سنگ قلیان سه پادشاه خانم ها و آقایان بسیار خوب من سعی می کنم راهی برای گرم کردن قلیان بدون استفاده از زغال سنگ پیدا کنم، در واقع به نوعی فکر می کردم.

از سیستم گرمایش الکتریکی، وقتی داشتم به اجاق گاز برقی خود نگاه می کردم به این موضوع فکر می کردم. اگر یک دایره با ql و نارگیل متناوب تشکیل دهید.

برای 3 زغال لیمو نارگیل 3 لیتر کافی است. مقاله کامل را اینجا بخوانید: برای اطلاعات بیشتر در مورد قلیان، تنباکو قلیان و قلیان مشترک شوید.

تنها با استفاده از مواد ارگانیک مانند پوسته نارگیل، چوب پرتقال، چوب لیمو و گاهی اوقات بامبو، زغال چوب طبیعی از مواد شیمیایی مورد استفاده در زغال‌های سبک سریع غایب است.

ایده این است که تا آنجا که ممکن است بدون پوشاندن همه سوراخ‌های هوایی ضروری که به حرکت هوا و گرما کمک می‌کنند، اضافه کنید. روی کاسه سفالی را با یک صفحه فلزی یا تکه ای از فویل آلومینیومی بپوشانید. این واقعاً یک نظر است.

زغال‌های سبک سریع دقیقاً همان چیزی هستند که از نام آن پیداست. همچنین، تهیه زغال سنگ بسیار آسان است، یا از برادرتان یا خودتان بخواهید به دخانیات بروید و یک بسته زغال سنگ را به قیمت 5 دلار بخرید.

روشی راحت و قابل حمل برای کشیدن قلیان، بدون دردسر فرآیند طولانی یا قطعات ظریف. به طور کلی، شما با قرار دادن یک صفحه فلزی یا تکه ای از فویل روی آن و قرار دادن یک زغال روی آن، قلیان می کشید.

در اینجا چند مقاله مفید دیگر وجود دارد: اگر زغال سنگ ها را ساندویچ کنید و زمان بیشتری طول بکشد، اکسیژن را از آنها محروم می کنید.

آن را در قسمت بالای قلیان خود قرار دهید. آن را در قسمت بالای قلیان خود قرار دهید. خوب، شما همیشه می توانید آن را با یک فندک روشن کنید و از آن استفاده کنید.