روبیک تبلیغاتی اصل بزرگ ساده

همانطور که می دانید مکعب روبیک یکی از مهیج ترین و پرطرفدارترین بازی های فکری در جهان می باشد که به آن مکعب جادویی هم گفته می شود. امروزه از این بازی فکری برای چاپ تبلیغات هم استفاده می کنند و به یک ابزار مهم و کاربردی در صنعت تبلیغات تبدیل شده که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اسباب بازی روبیک که امروزه در دنیای تبلیغات سرو صدای زیادی به پا کرده به عنوان یک سبک زندگی تبدیل شده است که بسیار پر کاربرد و تاثیر گذار است

روبیک تبلیغاتی اصل در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می شود. به دلیل پوشش سلفون مات و براقی که در ساخت آن به کار برده شده است، تصاویر از روی آن محو و کمرنگ نمی شود.

روبیک تبلیغاتی اصل می تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی برای معرفی برند شما باشد همچنین بسیاری از سازمان ها، ارگان ها و شرکت ها برای چاپ تقویم از روبیک تبلیغاتی استفاده می کنند.

بهترین گزینه برای آن که شما بخواهید طرح خود را به صورت اجرائی و خاص و سه بعدی اراده دهید روبیک تبلیغاتی اصل می باشد. زیرا به دلیل شکل ظاهری خاص و منحصر به فردش بهترین گزینه برای تبلیغات می باشد و هر مخاطبی در هر سنینی را به خود جذب می کند.

روبیک تبلیغاتی اصل بزرگ ساده

خرید روبیک تبلیغاتی

خرید روبیک تبلیغاتی تصور این که شما به جای خرید یک روبیک با سطوح رنگی یک روبیک با تصویر تبلیغاتی خرید کنید بسیار جالب است و این موضوع باعث می شود تا ساعت ها ذهن مخاطب درگیر شود و میل بیشتری به این بازی فکری داشته باشد و سرگرم شود.

چاپ بر روی روبیک تبلیغاتی می تواند به صورت اختصاصی باشد یعنی هر تصویری که شما خودتان دوست دارید می توانید روی آن چاپ کنید و به عنوان دکوری پیش خودتان نگه دارید و هر زمانی به یک سرگرمی نیاز داشتید از آن استفاده کنید اما باید به این نکته توجه کنیم که برای چاپ بر روی روبیک تبلیغاتی حتما باید از تصاویر با کیفیت بالا استفاده شود.

امروزه بسیاری از برند های معروف از جمله شرکت های ماشین سازی و غذایی و غیره از روبیک تبلیغاتی برای تبلیغات خود به صورت آنلاین و هم در تلویزیون استفاده می کنند.

روبیک تبلیغاتی تهران

روبیک تبلیغاتی تهران استفاده از روبیک تبلیغاتی در تعداد زیاد ممکن است برای شما به صرفه نباشد. روبیک های تبلیغاتی روبیک های ارزانی نیستند و به همین دلیل معمولا برای چاپ تبلیغات در تعداد خیلی زیاد استفاده نمی شود.

تهران یکی از شهرهایی است که در آن روبیک تبلیغاتی تولید می شود. همانطور که می دانید چاپ تبلیغات بر روی روبیک نیازمند بودجه زیادی می باشد اگر به دنبال یک تبلیغ خاص و منحصر به فرد می گردید، می توانید تبلیغات خود را به روبیک تبلیغاتی تهران بسپارید زیرا علاوه بر خاص بودن و چاپ با کیفیت بالا، از نظر قیمت هم برای شما به صرفه می باشد.

این محصول بی شک یک محصول خاص و شیک می باشد که همه مشتاق آن هستند آن را داشته باشند و همینطور در کنار خود برای مدت طولانی و حتی همیشه نگه دارند. روبیک تبلیغاتی تهران با ارائه بهترین و با کیفیت ترین چاپ بی شک یک از بهترین ها در حوزه تبلیغات چاپ روبیک می باشد.

جنس روبیک تبلیغاتی تهران معمولا از جنس پلاستیک فشرده می باشد و عکس ها به صورت تمام رنگی و دیجیتال بر روی لیبل pvc چاپ می شوند.

برای سفارش روبیک تبلیغاتی تهران هم به صورت عمده و هم به صورت تک می توانید اقدام کنید و هیچ محدودیتی برای سفارش وجود ندارد. قیمت روبیک تبلیغاتی تهران با توجه به نوع چاپ و جوهری که مصرف می شود متغیر می باشد.

روبیک تبلیغاتی ساده

روبیک تبلیغاتی ساده روبیک تبلیغاتی ساده که دارای سطح مربع و مستطیل می باشد معمولا 9 وجهی است که در هر وجهی یک تصویر قرار می گیرد و شما با حرکت روبیک ها در حالت های مختلف می توانید تصاویر مختلفی را مشاهده کنید. تصاویر در روبیک تبلیغاتی ساده به این صورت که 3 تصویر به صورت مستطیل و 6 تصویر به صورت مربع قرار کمی گیرد و در 9 وجه آن 9 لوگو یا تصویر متفاوت از برند تبلیغاتی خود را بر روی آن قرار می دهید.

روبیک تبلیغاتی ساده نسبت به دیگر شکل های روبیک تبلیغاتی ارزان تر می باشد. اگر به دنبال این هستید که با قیمتی مناسب تر تبلیغات خود را ارائه دهید که در عین حال شیک و خاص هم باشد می توانید از روبیک تبلیغاتی ساده استفاده کنید. برای چسباندن تبلیغات یا عکس بر روی این روبیک می توانید این روبیک را به صورت خام خریداری کنید و سپس خودتان عکس هایی که با کیفیت بالا تهیه کرده اید را بر روی آن بچسبانید.

روبیک تبلیغاتی هرمی

روبیک تبلیغاتی هرمی روبیک هرمی 4 وجهی شکل است که 4 وجهه مثلثی دارد که به 9 مثلث کوچکتر و یکسان تقسیم می شود و جز پرفروش ترین اسباب بازی های فکری در جهان می باشد و به دلیل شکل ظاهری جذابی که دارد در هر سنینی مخاطب خود را دارد.

روبیک تبلیغاتی هرمی از نظر شکل و ابعاد با روبیک تبلیغاتی ساده فرق دارند. این روبیک ها که به صورت هرمی شکل می باشند، ساختار آنها کمی پیچیده تر است و معمولا در ابعاد مختلف وجود دارند و جز آن دسته از بازی های فکری بسیار خلاقانه می باشد که شکل ظاهری زیبایی هم دارد.

اگر به دنبال این هستید که محصولات خود را به صورت متفاوت تر ارائه دهید می توانید از روبیک تبلیغاتی هرمی استفاده کنید زیرا با توجه به شکل ظاهری و پیچیدگی که دارد مخاطب را به خود جلب می کند.

روبیک های تبلیغاتی هرمی از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده اند که ابعاد آن به راحتی و نرمی جابجا می شوند و برای کودکان خود به عنوان اسباب بازی هم می توانید از آن استفاده کنید

روبیک که امروزه خود در حال تبدیل شدن به یک برند می باشد علاوه بر اینکه به عنوان اسباب بازی از آن استفاده می شود کاربرد های دیگری هم در زندگی بشریت دارد که یکی از کاربرد های آن تبلیغات می باشد که برند های معتبری از روبیک به عنوان تبلیغات استفاده می کنند و استفاده از روبیک تبلیغاتی در تبلیغات خود باعث می شود که برند شما در مدت زمان کمی دیده و شناخته شود و این موضوع باعث شده تا روبیک تبلیغاتی حتی در بین برند های معتبر و معروف طرفداران زیادی پیدا کند.