زغال دینام ال 90 را می توان برای گرم کردن شومینه استفاده کرد

خودروی تمام الکتریکی EV-1 زغال دینام ال 90 جنرال موتورز که از سال 1996 تا 2000 در کالیفرنیا عرضه شد، با وجود سوخت تمام الکتریکی ارزان قیمت، شکست خورد.

رانندگان نیز می‌خواهند سفرهای طولانی داشته باشند و باتری‌ها نمی‌توانند به محدوده ارائه‌شده توسط بنزین نزدیک شوند.

با این حال، با یک هیبریدی پلاگین، مخزن بنزین شما را در آخر هفته از کوه ها بالا می برد، در حالی که باتری قابل شارژ شما را به دفتر و مرکز خرید می رساند.

و باتری آن بسیار کوچکتر از هیولای 19 کیلووات ساعتی است که در خودروهای تمام الکتریکی استفاده می شود. در حال حاضر دلیل اصلی هیبریدی شدن استفاده از شبکه نیست.

این برای بهبود کارایی با کارکردن موتور بنزینی با سرعت بسیار ثابت تر، خاموش کردن کامل آن در زمان توقف خودرو و بازپس گیری مقداری انرژی از ترمزها است.

هیبریدی تنها با ظهور اخیر نیمه هادی های پرقدرت که رابط های مکانیکی- الکتریکی- باتری را فشرده، قابل اعتماد و ارزان می کند، امکان پذیر شد.

اما هنگامی که به آنجا می روید، اجازه دادن به شبکه برای شارژ مجدد باتری نیازی نیست. رابرت گراهام، که در مؤسسه تحقیقاتی برق برق مطالعه می کند.

می گوید: «ما اکنون سیستم های کنترل پیچیده، الکترونیک قدرت و مدیریت باتری را داریم. من هیچ مانع فنی برای ورود هیبریدی های پلاگین کاربردی به بازار و جایگزین کردن مقادیر بسیار قابل توجهی از بنزین نمی بینم.