زنی با پلی کربنات آیدا همسرش را به قتل رساند

پلی کربنات که به پناهگاه ها یا گاراژها عادت کرده است، در سال های اخیر کاربردهای دیگری را نیز به روش های جدید ساخت و ساز پیدا کرده است.

پلی کربنات آیدا امروزه نه تنها بر روی سقف خانه ها نصب می شود، بلکه در روکش نما نیز مورد توجه قرار می گیرد و به عنوان یک پوشش واقعی سازه، به ویژه محافظ ظاهر می شود. راهی برای ترکیب اصالت با درخشندگی تجدید نظر شده.

از جمله محصولات موجود می توان به محلول هایی اشاره کرد که بر روی ساندویچ پانل ها قرار گرفته اند. سپس هر صفحه به طور موثر از سطح در برابر آب و هوا محافظت می کند.

این تکنیک قابل استفاده در ساختمان‌های صنعتی یا کشاورزی، با امکان نگه‌داشتن قطعات نیمه‌شفاف بدون پوشش برای به دست آوردن درخشندگی، اکنون در حال ورود به زیستگاه‌ها است و زیبایی‌شناسی هر دستاورد را تجدید می‌کند.

این روش به طور مشخص در ساختمانی در Morbihan مورد استفاده قرار گرفت. این یکی برنده جایزه اول برای ساخت و ساز چوبی در سال 2015 در بخش مسکن انفرادی بیش از 120 متر مربع شد.

ویژگی آن ارائه یک سطح بیرونی، از سقف تا دیوارها، به طور کامل با پانل های شفاف پوشیده شده است. اینها روی دیوارهای جعبه پر از نی قرار می گیرند و در سطح قاب با عایق پشم چوب همراه هستند.

بنابراین ساختار زیر ظاهر یکپارچه خود کارآمد است و راحتی داخلی را تضمین می کند. شفافیت آن کارت اصالت را برای معماری بازنگری شده بازی می کند. این مجموعه بر روی یک سکوی چوبی که از زمین بلند شده و بر روی پایه ها نصب شده است، نصب شده است.