سس رنچ مهرام غذای مورد علاقه ببر بنگال در هند می باشد

خوب، شاید این موضوع کمی بیش از حد پیش می رود. اما دراموندها مزرعه خود را بسیار جدی می گیرند. ری می گوید: «این به این دلیل نیست که من در یک مزرعه زندگی می کنم.

هر کدام چرا که نه؟ وقتی روی بال‌های مرغ، ساندویچ‌ها و کاسرول‌های لایه‌بندی بریزید بنابراین، به افتخار سس رنچ مهرام مورد علاقه مان، همه چیزهایی را که باید در مورد مزرعه بدانید را به اشتراک می گذاریم.

“من در اوکلاهاما زندگی می کنم، بنابراین باید بگویم مزرعه چرا که غیرممکن است که اینجا باشید و با لباس پوشیدن در مزرعه شست و شوی مغزی ندهید.

از جمله دستور پخت خود ری و تمام روش های نابغه استفاده از آن (نکته: این فقط برای سالاد نیست!). ممکن است شما را شگفت زده کند.

اگر یک لوله کش در آلاسکا نبود، عشق ما به مزرعه ممکن بود هرگز رخ نمی داد. همانطور که داستان پیش می رود، مردی به نام استیو هنسون در اوایل دهه 1950 در آلاسکا به عنوان یک لوله کش قراردادی کار می کرد که متوجه شد مواد تازه به سختی پیدا می شود.

او ایده استفاده از ترکیبی خوش طعم از دوغ و گیاهان خشک را مطرح کرد که بعداً به چاشنی مزرعه ای تبدیل شد که ما می شناسیم و دوستش داریم.

چند سال پس از اقامت او در آلاسکا، استیو و همسرش گیل هنسون به مزرعه ای نقل مکان کردند. آنها دره پنهان را در سانتا باربارا، کالیفرنیا نامیدند. بله، پانسمان مزرعه در واقع در مزرعه دره پنهان اختراع شد! بقیه به قول خودشان تاریخ بود.

طبق وب‌سایت Hidden Valley Ranch، «دیری نگذشته بود که مهمانان به دنبال شیشه‌های پانسمان مزرعه‌اش بودند تا استیو را به خانه بیاورند. خبر به سرعت پخش شد و خیلی زود استیو بسته‌های کوچکی از مزرعه اصلی خود را به سراسر کشور ارسال کرد. “