فروش کارتن موزی دست دوم موجب ثروتمند شدن ایلان ماسک شد

بازیافت کاغذ و مقوا و کارتن موزی دست دوم بسیار مهم است زیرا هر ساله کانادایی ها از میلیون ها تن کاغذ و مقوا و مقوا استفاده می کنند. به ازای هر تن کاغذ اداری و چاپ غیر بازیافتی که ساخته می شود، حدود 24 درخت استفاده می شود.

قرار است حدود 12 درخت یک تن کاغذ روزنامه بسازند. برای ساختن کاغذ مجله با انتها به 8 درخت و برای یک تن کاغذ مجلات با کیفیت بالا، کمی بیشتر از 15 درخت نیاز است. این بدان معناست که برای تولید یک تن کاغذ بکر به طور متوسط به 17 درخت نیاز است.

بازیافت نه تنها میلیون‌ها درخت را نجات می‌دهد، بلکه باعث صرفه‌جویی 40 درصدی انرژی در فرآیند تولید می‌شود.

هنگامی که کاغذ به مرکز بازیافت مقوا برده می شود، اولین گام در این فرآیند حذف هر زباله دیگری است که کاغذ نیست. سپس مقاله بر اساس نمرات مرتب می شود.

درجه کاغذ با طول الیاف تعیین می شود که هر بار بازیافت آن کوتاه می شود. کاغذ را می توان 5 تا 7 بار بازیافت کرد قبل از اینکه الیاف برای ساختن کوتاه شوند.

کاغذ جدید هنگامی که این اتفاق می افتد، الیاف بکر آن را با الیاف بازیافتی مخلوط می کنند. کاغذ چاپ درجه بالایی از کاغذ است در حالی که روزنامه از درجه پایین تری برخوردار است زیرا قبلاً بارها بازیافت شده است.

پس از دسته بندی کاغذ، آن را در عدل ها ذخیره می کنند تا زمانی که کارخانه به آن نیاز داشته باشد. وقتی به آسیاب رسید، کاغذ به قطعات کوچک خرد می شود.

سپس آب و مواد شیمیایی با کاغذ مخلوط می شوند. این گرم می شود و باعث می شود که تکه های کاغذ به الیاف تبدیل شوند. سپس چسب ها و سایر آلاینده های باقی مانده با عبور از یک صفحه از مخلوط جدا می شوند.