قهوه لاوازا مشکی موجب درمان بیماری سرطان رحم می شود

بنابراین فعالیت بدنی به لطف قهوه لاوازا مشکی عملکرد بهتری بین 11 تا 12 درصد دارد. این فواید با مصرف 2 تا 3 فنجان قهوه ایجاد می شود، اما توصیه می شود نیم ساعت تا یک ساعت قبل از شروع فعالیت ورزشی یک فنجان بنوشید.

با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی باید انجام شود. در واقع، مصرف کافئین در دوزهای بالا (بیش از 3 فنجان قهوه در روز)، می تواند باعث سوزش سر دل، اسهال و انقباضات دردناک کیسه صفرا شود.

همچنین باعث عصبی شدن، بی خوابی و تپش قلب می شود. به همین دلیل است که قهوه برای افراد مبتلا به مشکلات قلبی توصیه نمی شود.

به طور خلاصه، این مزایا به ورزشی که انجام می دهید و شدت آن بستگی دارد. نوشیدن قهوه قبل از ورزش می تواند گزینه جذابی برای ورزش های استقامتی باشد.

زیرا کافئین کاهش ذخایر گلیکوژن را کند می کند و از چربی بیشتری برای سوخت استفاده می کند. سنت معروف قهوه بعد از غذا، این n تصادفی نیست!

قهوه ترانزیت روده را بهبود می بخشد و یک ادرارآور عالی است، زیرا تولید صفرا و ترشح پانکراس (شیره گوارشی) را تحریک می کند.

به گفته پروفسور کارلو لا وکیا، محقق دانشگاه میلان، نوشیدن قهوه برای هضم غذا مفید است و از برخی بیماری ها محافظت می کند. این تجزیه و تحلیل در Coffee and Health، انتشاراتی وابسته به موسسه اطلاعات علمی در مورد قهوه منتشر شده است.

شاید از توجه شما دور نمانده باشد: در سال های اخیر، کافئین در ترکیب برخی مسکن ها ظاهر شده است. بنابراین، می توان آن را با پاراستامول در چندین آماده سازی که بدون نسخه به فروش می رسد، یافت.

کافئین اثربخشی پاراستامول را بهبود می بخشد و اثر مسکن را در نتیجه تقویت می کند. آسترید نهلینگ می گوید: کافئین موجود در قهوه خاصیت تسکین درد دارد.