لنت ترمز سمند ایساکو را می توان برای تولید کفش استفاده کرد

لنت ترمز سمند ایساکو یکی از ضروری ترین سیستم های ایمنی خودروی شما هستند. هرگز چراغ هشدار ترمز یا مشکلات سیستم ترمز را نادیده نگیرید. نادیده گرفتن مشکلات ترمز می تواند خطرناک باشد و منجر به تعمیرات بسیار گران تر شود.

وقتی نوبت به ترمزهای خودروی شما می رسد، همیشه بهتر است که ایمن باشید تا متاسف باشید. در مرکز خدمات Erskine، ما ترمزهای خودرو را متفاوت ترمز و تعمیر می کنیم زیرا از فناوری نوظهور استفاده می کنیم.

دانش و مهارت خود را به طور مداوم گسترش می دهیم، و برای جلوگیری از مشکلات ترمز قبل از آن تلاش می کنیم. آنها این شانس را دارند که برای شما دردسر ایجاد کنند.

برای اطمینان از باز کردن قفل بهترین ارزش در سیستم ترمز خود، درباره عضویت‌های «باشگاه خودروی من» ما بیشتر بدانید. یک سیستم ترمز از دستگاه‌های مکانیکی تشکیل شده است.

که به وسیله نقلیه شما اجازه می‌دهد تا سرعت کند و توقف کند هر زمان که برای خودرو علامت می‌دهید این کار را انجام دهد. با قرار دادن پای خود روی پدال ترمز.

وسایل نقلیه مدرن دارای ترمز در هر چهار چرخ هستند – افزایش ایمنی برای رانندگان و سایر افراد در جاده. با این حال، این ترمزهای جلو هستند که مهمترین نقش را در توقف وسیله نقلیه ایفا می کنند.

هنگامی که پدال ترمز فشار داده می شود، یک میله فشاری پیستون را در سیلندر اصلی حرکت می دهد و مایع ترمز را از طریق لوله ها به سیلندرهای چرخ می برد. پیستون برای توقف هر چرخ

هر پیستون خروجی به سطح روتور یا دیواره درام ترمز فشار می آورد و در نتیجه چرخش چرخ را کند می کند.

هنگامی که فشار روی پدال برداشته شد، لنت ها و کفش ها به حالت استراحت خود باز می گردند. این عمل باعث می شود روغن ترمز از طریق شیلنگ و لوله انعطاف پذیر به سیلندر اصلی برگردد.