مانکن بچه گانه ای که با مشتری ها صحبت می کند

شبیه‌سازی کودکان با وفاداری بالا در چند سال گذشته در مراکز مراقبت‌های عالی اطفال کانادا به سرعت در حال تکامل بوده است.

برنامه های شبیه سازی مانکن بچه گانه در چندین شهر در سراسر کانادا در داخل یا خارج از سایت توسعه یافته است.

ظهور و رشد جامعه شبیه سازی کودکان در کانادا در نهایت به رسیدگی به بسیاری از مسائل مرتبط و مبرم در مراقبت های حاد کودکان کمک می کند.

اینها شامل سوالات مربوط به پروتکل های مراقبت حاد، عملکرد و پویایی تیم چند رشته ای، ایمنی بیمار، مدیریت ریسک، و همچنین آمادگی برای تلفات انبوه و مدیریت بلایا است. از نقطه نظر آموزشی، ماژول‌های بالینی و سناریوهایی که قبلاً برای شبیه‌سازی ایجاد شده‌اند، باید به طور ایده‌آل بین مراکز به اشتراک گذاشته شوند تا به پیشبرد شبیه‌سازی در کشور ما کمک کنند.

مانکن

گام بعدی برای مربیان مبتنی بر شبیه سازی، توسعه، اجرا و ارزیابی برنامه های درسی شبیه سازی با اهداف یادگیری خاص و مخاطبان هدف در ذهن خواهد بود.

این پیشرفت‌ها به آموزش نسل بعدی پزشکان، پرستاران و متخصصان بهداشتی وابسته کمک می‌کند و مهارت‌ها و دانش لازم برای درمان جمعیت کودکان ما را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

شبیه سازی کودکان در دو سال گذشته رشد سریعی را در کانادا تجربه کرده است. برای اطمینان از توسعه مداوم شبیه سازی در اطفال، همکاری بین مراکز موجود و جدید کودکان بسیار مهم است.

برنامه های جدید می توانند به مراکز موجود برای پشتیبانی با طرح های طراحی، کمک های فنی، مسائل بودجه و توسعه سناریو مراجعه کنند. انتشار و به اشتراک گذاری سناریوهای از قبل موجود در میان مراکز به ایجاد برنامه های شبیه سازی و تسهیل ادغام رسمی شبیه سازی در تمام سطوح آموزش پزشکی کمک خواهد کرد.

برنامه‌های آموزشی رسمی مربی در کانادا هنوز وجود ندارد و باید برای کمک به تضمین کیفیت بالای یادگیری مبتنی بر شبیه‌سازی ایجاد شود.