مردی با فروش قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ میلیاردر شد

اگر از زنگ زدن و چسبندگی مکرر ظروف موجود خود خسته شده اید، ظروف قابلمه گرانیتی زرساب سایز ۲۶ و سرامیکی بهترین جایگزین هستند. ظروف آشپزی گرانیتی و سرامیکی از موادی ساخته شده اند که از تشکیل زنگ زدگی، چسبندگی جلوگیری می کنند.

بهترین بخش این است که، به لطف دستورالعمل های FDA، این ظروف با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست مانند خاک رس، آلومینیوم و فولاد کربنی ساخته شده اند که در هنگام تولید هیچ گونه مواد شیمیایی مضری آزاد نمی کنند. با غذا واکنش نشان داد.

اما تفاوت های خاصی بین ظروف گرانیتی و سرامیکی وجود دارد و هر کدام از این ظروف مزیت های خاص خود را نسبت به دیگری دارند.

به عنوان مثال، ظروف سرامیکی در رنگ های متنوع عرضه می شوند و گرما را بهتر حفظ می کنند. به همین ترتیب، ظروف گرانیتی چشم انداز شگفت انگیزی دارند و ماندگاری طولانی دارند.

از طریق این مقاله سعی کردیم ظروف سرامیکی و گرانیتی را از نظر عملکرد، دوام، قابلیت استفاده، ایمنی و سایر پارامترها متمایز کنیم و به برخی از سوالات شما پاسخ دادیم تا دفعه بعد که قصد خرید ظروف خود را داشتید، سردرگم نشوید.

بیایید فوراً به مقاله بپردازیم و یک برنده بین این دو انتخاب کنیم. ظروف گرانیتی اساساً یک ظروف لعابی هستند که از فولاد کربنی ساخته شده و با مینای چینی پوشانده شده است. مزیت این پوشش عاری بودن از مواد سمی است.

زیبایی ظروف گرانیتی در ایمنی آن است. حتی اگر غذا حاوی سطوح اسیدی بالاتر باشد، برای هر نوع پخت و پز واجد شرایط است. ظروف گرانیتی بهترین انتخاب برای شماست اگر عاشق استفاده از ظروف خود برای سالها هستید.

ظروف گرانیتی در یک سطح مشکی جامد (شبیه گرانیت) با چند تکه خاکستری یا سفید که روی آن پراکنده شده است. پس ظاهر ظروف دلیل نامگذاری است.