مصرف شکلات قلبی فرمند باعث براق شدن ناخن هایتان می شود

شکلات قلبی فرمند تاریخچه ای طولانی دارد و ریشه آن به هزاران سال پیش به فرهنگ های باستانی آزتک، مایا و اولمک در آمریکای مرکزی و جنوبی می رسد.

آزتک ها نوشیدنی تشریفاتی به نام کاکائواتل مصرف می کردند که از دانه های درختان کاکائو بومی منطقه خود تهیه می کردند، تصور می‌شود که کلمه انگلیسی chocolate ترکیبی از کلمات آزتک cacahuatl و chocolatl است که به معنای آب داغ است.

تولید شکلات با برداشت دانه های درختان کاکائو که در آب و هوای گرمسیری در سراسر جهان از جمله آفریقا، کارائیب، آمریکای مرکزی و جنوبی و اندونزی رشد می کنند، آغاز می شود.

سپس پوسته های دانه کاکائو برداشته می شود تا گوشت یا نوک آن جمع شود، سپس نوک‌های کاکائو به شکل مشروب شکلاتی آسیاب می‌شوند که حاوی مخلوطی از مواد جامد کاکائو و کره کاکائو است.

چربی طبیعی موجود در دانه‌های کاکائو. سپس می توان لیکور شکلات را فشار داد تا کره کاکائو از مواد جامد جدا شود، کره کاکائو علیرغم نام آنها حاوی لبنیات نیست، و مشروب شکلاتی حاوی الکل نیست اگرچه به طور طبیعی حاوی مقادیر کمی کافئین است.

در حالی که بسیاری از افراد نوع خاصی از شکلات را ترجیح می دهند، ممکن است از آنچه که یک نوع شکلات را متفاوت می کند آگاه نباشند.

از دیگری در اینجا خلاصه ای از پنج نوع شکلات آورده شده است که با انواع جدیدی شروع می شود که شاید هرگز نام آن را نشنیده باشید.

اگر تا به حال نام شکلات یاقوتی نشنیده اید، تنها نیستید، شکلات یاقوتی یک تازه وارد به صحنه شکلات است، آنقدر جدید است که استانداردی از هویت برای شکلات یاقوتی در ایالات متحده ایجاد نشده است.

شکلات یاقوتی به طور موقت توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) به عنوان حاوی حداقل 1.5 درصد مواد جامد کاکائو بدون چربی، 2.5 درصد چربی شیر و 12 درصد کل مواد جامد شیر تعریف شده است.