میوه خشک کیوی ی تواند در سرعت نت بسیار تاثیر گذار باشد

چیپس های میوه خشک کیوی کم آب، تکه های کوچکی از کیوی تازه هستند که به اندازه کافی خشک شده اند با استفاده از اجاق یا دستگاه آبگیری غذا به طوری که هیچ رطوبتی باقی نمی ماند. حذف رطوبت آب این میوه خشک را کاملاً در قفسه پایدار می کند.

در یک ظرف دربسته یا کیسه Ziploc، چیپس های کیوی به اندازه کافی خشک شده را می توان تا 3 ماه در دمای اتاق نگهداری کرد!

فصل کیوی ایالات متحده برای آن دسته از کیوی هایی که عمدتاً در کالیفرنیا رشد می کنند، از اکتبر تا مه متغیر است.

برای کیوی برداشت شده در نیمکره جنوبی ، کیوی عمدتاً در ماه های مارس تا مه برداشت می شود. در این ماه‌ها، تقریباً از هر سوپرمارکتی می‌توان کیوی را ارزان خریداری کرد.

آیا می دانستید کیوی به نام انگور فرنگی چینی نیز شناخته می شود؟ زمانی که نیوزلند شروع به کشت این محصول کرد، نام “کیوی” را ابداع کردند.

در دستور العمل من، هیچ تجهیزات فانتزی مورد نیاز نیست. نیازی به قفسه های خشک کن یا دستگاه های آبگیری مواد غذایی نیست. در عوض، ما کیوی را با استفاده از ابزارهایی که از قبل در آشپزخانه خانه خود در دسترس دارید.

آبگیری می کنیم. یک صفحه کوکی ساده و مقداری کاغذ روغنی (برای سهولت تمیز کردن) تمام چیزی است که برای تهیه این کیوی نیاز دارید!

اگر به‌دنبال یک میان‌وعده سریع و شیرین هستید، باید این دستور کیوی کم‌آب را امتحان کنید. چیپس های کیوی، تکه های کوچک و شیرین و ترش قابل حمل هستند.

یک کیسه Ziploc از این چیپس های کیوی ثابت در قفسه را در ماشین و کیف خود نگه دارید تا یک میان وعده مغذی و سرشار از ویتامین C همیشه برای خود و خانواده خود آماده کنید.