پسری با لباس دخترانه کاراته به مراسم عروسی خواهرش رفت

در حالی که بسیاری از مردم لباس‌هایی را که برای تمرین هنرهای رزمی می‌پوشیم «gi» می‌نامند، مهم است که توجه داشته باشیم که نام‌های مناسب بین هنرهای رزمی متفاوت است.

به عنوان مثال، اگر کاراته تمرین می کنید، لباس دخترانه کاراته می نامید، در حالی که جودوکاران لباس خود را جودوگی می نامند.

کاراته گی بخشی جدایی ناپذیر از ورزش و فرهنگ است. این فقط یک یونیفرم کاراته نیست، بلکه نمادی از آن چیزی است که شما از سر گذرانده اید.

آنچه را که قرار است طی کنید، و آنچه را که امیدوارید به دست آورید. gi نشان دهنده فداکاری، نظم و احترام شما به خود و دیگران است. همچنین به شما کمک می کند تا زمانی که روی صحنه هستید از دیگران متمایز شوید.

تاریخچه این یونیفرم کاراته به سال 1882 باز می گردد، زمانی که کانو جیگورو جودو را تأسیس کرد در ابتدا آن را “Kōdōkan” می نامیدند. او این یونیفرم را برای بازتاب فلسفه خود طراحی کرد که یادگیری نحوه مبارزه بخشی جدایی ناپذیر از آموزش دفاع شخصی است.

کاراته گی مدرن از لباس جودو که جنگجویان سامورایی در ابتدا در ژاپن می پوشیدند، تکامل یافته است. جودوگی بیشتر به عنوان یک لباس زیر شروع شد تا یک لباس بیرونی آنها آن را طوری طراحی کردند.

که پوشنده آن را هنگام تمرین در فضای باز در ماه های سرد زمستان گرم نگه دارد. دانش آموزان از آن به عنوان محافظت در برابر صدمات ناشی از افتادن بر روی سطوح سخت استفاده کردند.

گی یا یونیفرم کاراته، نماد تعهد دانش آموز به سفر هنرهای رزمی خود است. gi نشان دهنده این تعهد و فداکاری است. این نشان می دهد که شما جایگاه خود را در جهان درک می کنید و به عنوان یک بزرگسال و به عنوان یک رزمی کار از مسئولیت های خود آگاه هستید.