چرخ گوشت دستی چند کاره موجب قطع شدن دست زنی در آلمان شد

اگر می خواهید از گوشت چرخ کرده سوسیس درست کنید، به سراغ محصولی بروید که دارای قیف سوسیس است. این قیف ها می توانند قطر متفاوتی داشته باشند تا بتوانید مطابق دستور پخت و نیازهای آشپزی خود به شکل مناسب سوسیس برسید.

یکی از عوامل اصلی که هنگام جستجوی بهترین چرخ گوشت دستی چند کاره باید در نظر بگیرید، ثبات است. برخی از محصولات دارای گیره هستند تا بتوانید به راحتی آنها را به لبه کانتر با تنظیم سفتی دسته آن متصل کنید.

می توانید چند محصول با پایه های مکش پیدا کنید تا بتوانید آسیاب را روی میز قرار دهید و آن را در همان موقعیت ثابت نگه دارید. پایه های مکش در مقایسه با گیره حداکثر پایداری را ارائه می دهند، به همین دلیل است که باید محصول را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید.

چرخ گوشت یک وسیله آشپزخانه برای خرد کردن چرخ کردن و یا مخلوط کردن گوشت خام یا پخته، ماهی، سبزیجات یا مواد غذایی مشابه است.

جایگزین ابزارهایی مانند چاقوی چرخ کردن می شود. غذایی که قرار است چرخ شود در یک قیف قرار می گیرد که در بالای آسیاب قرار می گیرد.

از آنجا، مواد وارد یک نوار نقاله پیچ افقی می شود. نوار نقاله پیچ ممکن است با میل لنگ دستی یا توسط یک موتور الکتریکی تغذیه شود. پیچ غذا را له کرده و مخلوط می کند.

در انتهای پیچ، غذا از یک صفحه ثابت عبور داده می شود و در آنجا از دستگاه خارج می شود. ظرافت غذای چرخ شده به اندازه سوراخ های بشقاب بستگی دارد.

با تغییر صفحه سوراخ نیز می توان آرد سوخاری تولید کرد یا پوسته سوسیس را پر کرد. پس از افتادن از نگهدارنده [تعریف مورد نیاز]، امکان تعویض صفحه سوراخ وجود دارد.