کارتریج سامسونگ 104موجب حرف زدن کودک بیمار شد

چاپگرهای aser از تونر فقط مشکی یا تونرهای سیاه و رنگی استفاده می کنند. برخلاف برخی از کارتریج های چاپگر جوهرافشان، هر رنگ برای پرینترهای لیزری در یک کارتریج جداگانه فروخته می شود.

هزینه یک کارتریج سامسونگ 104 تونر بسیار بیشتر از یک کارتریج جوهر است، اما دلیل خوبی دارد. بازده چاپ کارتریج تونر معمولاً بسیار بیشتر از کارتریج جوهر است. این امر معمولاً خرید تونر را ارزان تر از خرید جوهر می کند.

رنگ های استاندارد برای چاپگر لیزری فیروزه ای، سرخابی و زرد هستند. در صورت ترکیب، این سه رنگ می توانند تقریباً هر رنگ ممکن را در طیف ایجاد کنند.

دو نوع اصلی پرینترهای لیزری رنگی وجود دارد: چاپگرهای چهار پاس و یک پاس. چاپگرهای چهار پاس از چهار کارتریج استفاده می‌کنند که روی چرخ فلک نصب می‌شوند و هر رنگ را یکی یکی و بسیار آهسته به کار می‌برند.

سیستم‌های چاپگر تک پاس از چهار لیزر مجزا و چهار درام رسانای عکس استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توان همه رنگ‌ها را به یکباره اعمال کرد و این فرآیند بسیار سریع‌تر است.

خرید جوهر چاپگر لذتی ندارد. خرید آن گران است، استفاده از آن کمی سرگرم کننده است، و قبل از اینکه متوجه شوید، زمان خرید مجدد آن فرا رسیده است.

و این یک دلیل دائمی ناامیدی در بین صاحبان چاپگر است. در نظرسنجی سالانه چاپگرهای CR، هزینه جایگزینی جوهر یا تونر رایج‌ترین نقطه درد برای صاحبان چاپگر است که بر صاحبان 1 چاپگر از هر 5 چاپگر تأثیر می‌گذارد.

او می گوید: «مردم علم و مهندسی پشت چاپ را نمی بینند. بنابراین، درک اینکه چرا خریداران واکنش شدیدی به کاهش 50 تا 100 دلار برای تکه‌های کوچک سیاه پلاستیک دارند، آسان است.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد جوهر چاپگر بسیار گران است – به علاوه نکات متخصص در صرفه جویی به شما کمک می کند.