کشف لوله پلیکا زنجان در اعماق اقیانوس آرام توسط ماهیگر استرالیایی

چرا؟ زیرا تمام آب و گاز شما از طریق این لوله پلیکا زنجان می‌آید تا آب آشامیدنی و حمام کردن را به همراه بسیاری از چیزهای دیگر که به عملکرد خوب خانه شما کمک می‌کنند، در اختیار شما قرار دهد.

لوله های لوله کشی مواد و انواع مختلفی دارند. ممکن است زیاد به آن فکر نکنید، اما دانستن و درک نحوه عملکرد انواع لوله های لوله کشی و کیفیت خوب و بد آنها مهم است.

لوله کشی مدرن معمولا از لوله های مسی یا پلاستیکی استفاده می کند. خانه‌های جدیدتر این را خواهند دید، اما خانه‌های قدیمی‌تر ممکن است از انواع مختلفی از مصالح استفاده کنند. ما هر نوع ماده را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.

اینها معمولاً برای خطوط آبرسانی استفاده می شوند، زیرا از نظر سلامتی ایمن تر از سایر مواد مانند PVC هستند. همچنین متداول ترین مواد مورد استفاده لوله در استرالیا است.

نکته مهم در مورد لوله های مسی این است که مستعد خوردگی، نشتی نیست و همچنین به عنوان یک دفاع طبیعی در برابر رشد باکتری ها عمل می کند.

این مواد را عمدتاً در خانه‌های قدیمی‌تر که بین دهه‌های 1930 و 1980 ساخته شده‌اند، پیدا خواهید کرد. فولاد گالوانیزه بسیار سنگین است و برای جلوگیری از زنگ زدگی داخلی با روی پوشانده شده است.

با گذشت زمان، این لوله ها می توانند باعث کاهش فشار آب و گرفتگی شوند. از آنجایی که این ماده خورده می شود، می تواند سرب را نیز در آب لوله کشی شما آزاد کند و باعث تغییر رنگ و آلودگی آب شود.

لوله‌های پلاستیکی یکی دیگر از گزینه‌های مدرن و محبوب هستند زیرا بسیار بادوام هستند و در طول زمان زنگ نمی‌زنند، خورده نمی‌شوند یا تخریب نمی‌شوند. آنها در تعدادی از انواع مختلف وجود دارند: