کودکی با پنس ناوینا غذا می خورد

همچنین بسیار رایج است که بفهمیم فقط یک ابزار وجود ندارد که همه این کارها را انجام دهد. بسیاری از متخصصان از پنس های مختلف برای مشاغل مختلف استفاده می کنند.

شما همیشه می‌خواهید طول، انحنا و شکل پنس ناوینا از فشار بیش از حد مچ‌تان جلوگیری کند.» Lasher Zachary Falb، یک مربی جهانی NovaLash، از ابزارهای مختلفی برای هر دست استفاده می کند.

حتی برخی از آنها در هر دست استفاده می کنند. یانگ می‌گوید: «من وقتی مژه‌های پایینی را می‌زنم از سبک خاصی از پنس برای ایزوله کردن استفاده می‌کنم و وقتی مژه‌های بالایی را می‌زنم پنس خود را عوض می‌کنم.

او می‌گوید: «من همیشه از یک ابزار منحنی صاف و یک نوک ظریف در خدمات مژه‌ام استفاده کرده‌ام. دستان من احساسی را که دارند دوست دارند و هرگز دچار فشار عضلانی نمی شوم.

عوامل زیادی در کیفیت مجموعه ای از پنس ها نقش دارند از دقت گرفته تا راحتی و مواد – و همه آنها می توانند بر نحوه عملکرد و احساس ابزار در دست شما تأثیر بگذارند.

برای شروع، به دنبال جایی باشید که فورسپس ها تولید می شوند. اکثر متخصصانی که با آنها صحبت کردیم متوجه شدند که بهترین پنس ها از آلمان، سوئیس و ژاپن به دلیل مواد سبک وزن و سطح دقت تولید می شوند.

به دنبال ابزارهای استیل جراحی یا فولاد ضد زنگ باشید، زیرا بسیار مهم است که پنس ها آستانه خوردگی بالایی داشته باشند و بتوانند در برابر روش های بهداشتی و ضد عفونی منظم مقاومت کنند.

همچنین مهم است که به بسته شدن نگاه کنید. هنگام نمونه‌برداری از پنس جدید، نوک‌ها را تا نور بالا نگه‌دارید تا یکنواخت بودن نوک آن را بررسی کنید.