با توسعه سریع قدرت اقتصادی چین، صنعت قطعه سازی در صنعت خودرو نیز طیف گسترده ای از تولید و فرآوری را آغاز کرده است.

مزایای توسعه لوازم یدکی خودرو پراید 131 می تواند تحول و نوآوری صنعت خودرو را ارتقا دهد. صنعت قطعه سازی باید بر تحول کیفیت با تکنولوژی بالا تمرکز کند و کیفیت محصولات خود را به شدت کنترل کند تا نیازهای شهرهای مدرن را برآورده کند.

در مناطق مختلف چین، توسعه صنعت ساخت قطعات خودرو متفاوت است و بیشتر شهرهای دارای فناوری پیشرفته نسبتا صاف هستند.

تولید قطعات خودرو باید توسط اقتصاد شهری حمایت شود و فرصت‌های دگرگونی جدیدی را از توسعه فناوری پیشرفته کسب کند.

حل مشکل ساخت قطعات خودرو می تواند منافع اقتصادی کل شهر را بهبود بخشد که نقش مهمی را ایفا می کند و به نوآوری و توسعه شهری کمک می کند.

در حال حاضر، مزایای اقتصادی که صنعت تولید قطعات خودرو چین می تواند ایجاد کند به دلایل زیادی محدود شده است. شرکت ها نمی توانند کیفیت کلی قطعات را در عملکرد عادی کنترل کنند.

دامنه فروش و کانال‌های صادرات قطعات خودرو نسبتاً کم است و مبادلات و معاملات بین‌المللی متقابل نمی‌تواند در سطح جهانی انجام شود.

عوامل فوق برای توسعه صنعت خودروی چین نامطلوب هستند، به ویژه مشکلات کیفی ناشی از قطعات خودرو، که همیشه حلقه اصلی حل شدنی بوده است.

دولت ما با توجه به وضعیت توسعه صنعت خودرو، سیاست های جدید بسیاری را ابلاغ کرده است و استانداردها و محدودیت های جدیدی در کنترل کیفیت و مدیریت شرکت وجود دارد.

با ظهور اینترنت و محیط کلان داده، توسعه فناوری جدید می تواند به بهینه سازی و اصلاح کیفیت صنعت ساخت قطعات خودرو کمک کند.

عوامل اصلی موثر بر تغییر کیفیت صنعت ساخت قطعات خودرو چین نیز شامل هزینه تولید است. هر شرکتی محدوده هزینه خاص خود را دارد و کاهش سود منجر به مشکلات زیادی در تولید شرکت می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *