او در پرورش شترمرغ خود را پیشگام می داند. کارول ماسون، مستقر امروز در Palaja چند لیگ از Cité de Carcassonne، در اواسط دهه هشتاد در بوردو شروع شد.

این ماجراجویی برای پرورش تا 400 راس با فعالیت مضاعف تولید گوشت شترمرغ امروز قصابی و پرورش شترمرغ برای تجدید گله راه اندازی شد. مزیت شترمرغ بر گاو، باروری بسیار بالاتر: “او به طور متوسط ​​حدود بیست تخم در سال می گذارد”.

در زمانی که بیماری جنون گاوی وجود نداشت و مرغ بدون هیچ حادثه ای در باتری پرورش می یافت. من که یک زیست شناس آموزش دیده بودم، به عنوان مشاور علمی پادشاه مراکش کار می کردم.

در طول سرگردانی در قلمرو، عاشق شترمرغ های سلطنتی شدم. وقتی تصمیم گرفتم به فرانسه برگردم، حسن دوم چهار نفر از رعایای خود، از جمله یک جفت پرورش دهنده را به من پیشنهاد داد.

عیب، قیمت گوشت که سه برابر قیمت گوشت گاو نمایش داده می شود. امروزه خرید استیک شترمرغ گران است، زیرا گوشتی است که هنوز برای عموم کم شناخته شده است.

اما همچنین به این دلیل که ما نمی توانیم از پوست آن حداکثر استفاده را ببریم، که با این وجود در صنعت لوکس بسیار مورد توجه است.
در ماه اکتبر بود که کارول برای نزدیک شدن به خورشید به آود آمد.

از قضا، یک ماه بعد، طوفان بی‌سابقه‌ای بیست و پنج حیوان او را با خود برد، و بقیه‌ی مزرعه برای چند روز خود را با پاهایشان در آب یافتند.

زیرا ایده کارول راه اندازی اولین مزرعه باز برای معرفی عموم مردم به شترمرغ است. در برنامه بازدید از بهره برداری بلکه کشف موارد استفاده از پوست و حتی چشیدن محصولات.البته، اعداد بالا متوسط ​​هستند.

زیرا محتوای نهایی مواد مغذی به دسته گوشت (بخش هایی از گوشت خوک و کلاس گوشت گاو)، نژاد حیوان و شرایطی که در آن پرورش یافته است، بستگی دارد.

پس چه چیزی را انتخاب کنیم؟ با توجه به توصیه های غذایی که پیشنهاد می کند از حد مجاز 750 گرم گوشت قرمز در هفته تجاوز نکنید، به جرأت می توانیم گوشت خوک و گاو را در منوی غذایی خود قرار دهیم.

با این حال، همیشه محصولات تازه، کم فرآوری شده و با کیفیت بالا را انتخاب کنید. اگر رژیم دارید، از بیکن و سوسیس خوک‌هایی که کارخانه‌ای تغذیه می‌کنند خودداری کنید و در عوض استیک‌های گاوهای آزاد یا فیله گوشت خوک را مستقیماً از کشاورز انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *